כל מה שרצית

לדעת על פרסום בלינקדאין – חובה לכל עסק // טיפים לשיווק בלינקדאין

פרסום בלינקדאין – חובה לכל עסק // טיפים לשיווק בלינקדאין

שיווק בלינקדאין לעסקים שמוכרים לעסקים אחרים (B2B) , בעיקר בשוק הגלובלי זה כמו הצורך הקיומי במים לצמח. כלומר  אין אפשרות לגדול ולהתפתח בצורה עקבית לעסק בוגר ללא פעילות אקטיבית בלינקדאין. במיוחד נכון הדבר לעסקים חדשים שנאבקים בשנים הראשונות לחדור לשוק התחרותי.

המטרה  הראשונית של כל עסק מתחיל או עסק שרוצה להתרחב , היא להצליח ליידע את הציבור על הפתרונות שהעסק שלו מייצר לטובת פתרון בעיה , מחסור או כשל בשוק.

 

לינקדאין היא רשת של מקצוענים. הרעיון שלה היא ליצור קשרים מקצועיים בין אנשים ובין חברות על מנת ליצור שיתופי פעולה או ידע מקצועי בין חברות ואנשים.

 

ברוב העולם המערבי, ובארה"ב בפרט , השימוש בלינקדאין לשיווק עסקים הוא יותר נרחב מהשימוש של הישראלים. זה קצת מוזר יחסית לעובדה שישראלים עובדים בממוצע יותר שעות מרוב אזרחי העולם

אז למה הם פחות יוצרים קשרים מקצועיים ברשת? מסקרן

תשובה אחת יכולה להיות שכל עוד אנשים הם שכירים והם פועלים על מנת לקדם את הקריירה שלהם, רואים עלייה מתמדת של השימוש של ישראלים בפלטפורמה. אבל חברות ישראליות רבות אוהבות להיות מתחת לראדר ולא רוצות לשתף את התעשייה בהצלחות שלהם.

סיבה נוספת יכולה להיות העדר של הבנה כמה אפקטיבית יכולה להיות הפלטפורמה. רבים מאוד מהמפרסמים שאנחנו דיברנו איתם , מספרים כי העלות לחשיפה היא יקרה מאוד ומעט מאוד חברות יכולות לשאת בהן. אך אנחנו אומרים שככל שעלות החשיפה היא גבוהה יותר , זה יתרון ענק למי שיודע להציג בצורה איכותית יותר את הערך שלו.

לינקדאין אינה שונה בהרבה בפורמטים הפרסומים שהיא מאפשרת. כן, אלו הן אותן מודעות תמונה , וידיאו או מייל כמו לשאר הפלטפורמות הפרסומיות , אבל היתרון שלה היא ביכולת הטרגטינג , שנותן לך אפשרות דיוק מירבית לקהל איכותי , בעל כושר קנייה חזק.

לינקדאין יודעת כמעט הכל על סביבת העבודה של היוזרים שזה אומר איפה עבדת, מה למדת ומה מעניין אותך היום מבחינה מקצועית. כמו שמאוד קשה להתקבל למקום עבודה ללא קשרים (למרות הכישורים) כך קשה למכור מוצר לחברה אחרת שאין חיבורים לבעלי עמדות המפתח .

אז מה כדאי לחברה שלכם לעשות בלינקדאין?

  1. לפרסם בלינקדאין מה אתם עושים. לספר את ההצלחות שלכם ומה הלקוחות שלכם אומרים על השירותים שלכם.
  2. להיות חלק מהקהילה או לפתוח קהילת ידע בתחום הספציפי שלכם.
  3. ליצור קשרים חברתיים עם חברות אחרות בתחום חופף או בין מנהלים בכירים אצלכם לחברות נוספות.
  4. להזמין אנשים להשתמש במוצר שלכם או להשתתף בדמו של השימוש.
  5. להתייעץ עם קולגות על בעיות מקצועיות וללמוד על פתרונות קיימים.
  6. לקבל פידבק אמיתי על חווית המוצר והלקוח 

לסיכום של דבר , לינקדאין היום היא כמו מאגר ידע אינסופי  24/7. יש לה אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות להיות המקפצה העסקית הכי חשובה לעסק שלכם אם רק תשקיעו קצת זמן ללמוד את חוקי המשחק.

על הכותב

אנחנו טומהוק! סוכנות שיווק דיגיטלית חכמה שמאמינה כי שימוש פורץ דרך בטכנולוגיה בעידן הנוכחי מבדיל בין עסק מצליח לבין עסק שלא.
אצלנו בטומהוק לא מאמינים בקיצורי דרך.
אנחנו דוגלים במתן שירותי שיווק דיגיטליים מקיפים לעסקים. אנחנו אוהבים חידות של שיפור אחוזי המרה ומתמחים במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות שמעסיקות עסקים. בצורה הזאת גם בנינו גם את הצוות שלנו. צוות מנצח, עתיר ניסיון שנולד בשביל לשבור שיאים.